Hindamismeetod;Hindamiskriteerium
Kirjalik test:<br> Kursuse lõpus sooritatakse kirjalik test, mis hõlmab hooldustöötaja tööks vajalikke teoreetilisi teadmisi.<br>Essee või lühikirjandi kirjutamine:<br> Õpilased koostavad essee või lühikirjandi valitud teemal, mis käsitleb eetikat, hooldustöö väärtusi või erijuhtumeid, mille puhul on vaja rakendada teoreetilisi teadmisi;Täpsus ja asjakohasus:<br> Õpilase vastused peavad olema täpsed ja asjakohased, näidates selget arusaamist hooldustöö põhialustest ja -teooriatest.<br>Mõistmine ja rakendamine:<br> Õpilane peab demonstreerima võimet rakendada teoreetilisi teadmisi praktilistes olukordades, tuues esile seoseid õppematerjalide ja reaalsete hooldustööde vahel.
Praktilised ülesanded ja simulatsioonid:<br> Koolituse jooksul hindab õpetaja õpilase praktilisi oskusi reaalsetele situatsioonidele sarnastes tingimustes.<br> Osalemine tööpraktikas:<br> Õpilase tegevust ja suhtlemist jälgib praktikajuhendaja, kes annab tagasisidet ja hindab õpilase valmisolekut tööks.;Oskuste kvaliteet:<br> Praktilised tegevused peavad olema teostatud vastavalt hooldustöö standarditele, tagades hooldatava ohutuse ja heaolu.<br>Järjepidevus ja täpsus:<br> Õpilase tegevus peab olema järjekindel ja täpne, järgides juhiseid ja protseduure.<br>Probleemide lahendamine:<br> Õpilane peab suutma kohandada oma tegevusi vastavalt olukorrale, lahendades esile kerkivaid probleeme iseseisvalt ja professionaalselt.<br>Suhtlemisoskused<br> Õpilane peab näitama üles selget ja lugupidavat suhtlust hooldatava, tema lähedaste ning meeskonnaga. Erilist tähelepanu pööratakse empaatia ja aktiivse kuulamise oskusele.<br>Koostöövõime:<br> Õpilane peab suutma tõhusalt töötada meeskonnas, toetades kolleege ja panustades positiivse tööõhkkonna loomisse
Suuline eksam:<br> Kursuse lõpus võib toimuda suuline eksam, kus õpilane esitab oma teadmisi ja oskusi, vastates juhendaja küsimustele. Eksamil hinnatakse nii teoreetilisi teadmisi kui ka oskust neid praktilises kontekstis rakendada.;Motivatsioon ja initsiatiiv:<br> Õpilane peab näitama üles initsiatiivi oma oskuste arendamisel ja olema avatud tagasisidele, püüdes pidevalt parandada oma töö kvaliteeti.